وانت تلفنی
 
درباره وبلاگ


خدا آن حس زیباییست كه در تاریكی صحرا زمانی كه هراس مرگ میدزدد سكوتت را یكی مثل نسیم دشت میگوید كنارت هستم ای تنها ...
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 147
بازدید ماه : 143
بازدید کل : 31377
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 41
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

وانت تلفنی سینا بار غرب تبریز
وانت تلفنی سینا بار غرب تبریز




دلم برای دوستت دارم گفتن های تو تنگ نیست،دلم برای روزهای با تو بودن تنگ نیست،دلم حتی برای شمردن "ثانیه" های مانده تا دیدار تو تنگ نیست
می دانی...
دلم برای دلم تنگ است...
دلی که با خیانت می میرد ...دل نیست ، سنگ است...
کـــــــــــــــجاست دل آزاد و شادم؟؟؟
نمی دانــــــــــم...
فقط دلم برای دلــــــــــــــــــم تنگ است...
-----





سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:45 ::  نويسنده : ابراهیم